Ringvorlesung WETI: Longlife experience in Wind Energy

WETI (Nordstraße 2, Flensburg)

Speaker/Referent:

Vestor Kruse, vvcon.eu

Language/Vortrgassprache:

The lecture series/Über die Ringvorlesung:

The Wind Energy Technology Institute is organizing a monthly series of lecture in the summer semster 2019. We welcome anyone interested in the wind industry to join us. We have invited lecturers from the various branches of the wind industry to speak about exciting topics. There will also be the opportunity for a short discussion after each of the talks.

See the flyers below or the WETI's website (in German) for a list of all the lectures that are part of this public lecture series.

***

Das Wind Energy Technology Institute (WETI) der Hochschule Flensburg veranstaltet im Sommersemester 2019 wieder monatliche Ringvorlesungen, und lädt alle Interessenten dazu ein! Es werden Referent*innen aus Industrie und Wirtschaft über spannende Themen aus der Windbranche referieren. Im Anschluss der Vorträge besteht die Möglichkeit im Rahmen einer Diskussionsrunde Fragen zu stellen und das Thema zu vertiefen.

Alle Termine der Vortragsreihe finden Sie auf den Seiten des WETI und auf den unten angehängten Flyern.